Jäsen- ja harrastemaksut

Sirkus Soihtu eli Imatran nuorisosirkus ry on rekisteröity yhdistys. Soihdussa liitytään Sirkuksen jäseneksi samalla kun ilmoittaudutaan mukaan harrastustoimintaan. Ennakkoilmoittautuminen on tehtävä.

Jäsen- ja harrastemaksuista lähetetään lasku ilmoittautumisen yhteydessä annettuun huoltajan sähköpostiosoitteeseeen. Muistathan tarkistaa myös roskapostiasi, jotta saat maksettua sirkuksen lähettämän laskun ajoissa.

Sirkus Soihdun jäsenmaksu on 25 €/vuosi. Maksu peritään toiminnassa mukana olevilta harrastajilta heti alkuvuodesta. Jokaiselta uudelta harrastajalta jäsenmaksu peritään sen jälkeen, kun hän ilmoittautuu mukaan toimintaan.

Sirkus Soihdulla ei ole harrastajille tapaturmavakuutusta. Suosittelemme harrastajia harkitsemaan vakuutuksen ottamista.

Harrastemaksu
Laskutamme harrastemaksun kaksi kertaa vuodessa; syys- ja kevätkausien alussa. Sirkusharrastusta on mahdollista kokeilla 2 kertaa. Kokeilusta tulee ilmoittaa puhelimitse tai sähköpostitse. Ohjaajilla on oikeus kieltäytyä ottamasta kokeilijaa mukaan harjoituksiin, mikäli siitä ei ole ilmoitettu ennen harjoituksiin tulemista. Mikäli ei halua jatkaa harrastusta tulee siitä ilmoittaa välittömästi sähköpostiin sirkus.soihtu@gmail.com. Muuten veloitamme täyden kausimaksun.

Perheryhmä 115 € (+25€ lapsen ja +25€ aikuisen jäsenmaksu)
Kirppuryhmä 130 € (+25€ jäsenmaksu)
Alkeisryhmä 155 € (+25€ jäsenmaksu)
Alkeisjatkoryhmä 155€ (+25€ jäsenmaksu)
Jatkoryhmä 155€ (+25€ jäsenmaksu)
Aikuisryhmä 155€ (+25€ jäsenmaksu)
Parkour-ryhmä 155 € (+25€ jäsenmaksu)

Mikäli harrastaja ilmoittautuu useampaan kuin yhteen ryhmään niin maksu lisäryhmistä on 50€/lisäryhmä. Esim. jos alkeisjatkoryhmäläinen ilmoittautuu myös esiintyvien ryhmään niin hinta on 155€ + 50€ (+jäsenmaksu ellei jo ole jäsenenä).